vineri, 18 ianuarie 2008

De ce?

De ce l-am facut in limba romana? Pentru ca se adreseaza romanilor din Canada care incearca sa-si faca un loc in acelasi domeniu ca si mine. Si oricum, asta e limba pe care o stapanesc cel mai bine.
De ce am facut un blog? Pentru ca m-am saturat sa aud despre «retea» ( reseau) , relatii mai pe romaneste. Si cum mi se pare ca nu prea am succes in domeniul asta, in mod clasic, m-am hotarat sa imi construiesc una in mod virtual. As fi putut sa fac un forum de discutii... Dar ar fi prea complicat si cred ca suntem prea putini in domeniul asta.

Asa ca, BIBLIOTECARI DE ORIGINE ROMANA DIN CANADA SI IN GENERAL DIN LUME UNITI-VA SI HAIDETI SA SCRIETI PE BLOGUL MEU (SAU AL NOSTRU)!!!!!!!!!!!!

Teoretic, nu va fi un blog vizibil pentru toata lumea. Dar sa ma prind intai cum se face asta. Ca inca nu mi-am dat seama......
Interfata e in limba romana pt. ca mi s-a parut mai simplu. Dar pot sa o schimb si in engleza fara probleme.

Asa ca va invit sa schimbam idei, pareri, sa gasim solutii la problemele cu care ne confruntam in cariera noastra.

Si ce e foarte important, daca cunoasteti persoane care lucreaza in domeniul nostru, invitati-le pe aici!

Niciun comentariu:

Bookmark and Share

FEEDJIT Live Traffic Map